Milí zákazníci, moc si vážíme Vašich objednávek i vzhledem k nelehké situaci v naší zemi. Vzhledem k Vaší bezpečnosti a okolí Vám doporučujeme využít služeb doručení balíčků až k Vám domů. Můžete využít například služby Nejvýhodnějšího doručení na adresu společností Zásilkovna. Dobírku momentálně neumožňujeme.

Časté dotazy

OBECNÉ DOTAZY

JAK PROJEKT DÁRKOVEC VZNIKL A CO JE VLASTNĚ CÍLEM?

Těší nás, že se zajímáte o celkovou podstatu a cílem našeho projektu. Koukněte se na náš příběh.

JAK DOSTANU ODPOVĚĎ NA MŮJ DOTAZ, KTERÝ NENÍ NA TÉTO STRÁNCE?

Jednoduše :-) Napište nám pomocí kontaktního formuláře a budeme se vám co nejdříve věnovat. Pokud zašlete dotaz, který by mohl být zajímavý i pro ostatní, zvážíme, jestli by pomohlo ho dát přímo na tuto stránku a usnadnit tak dalším návštěvníkům jejich hledání.

DÁRKOVÉ BALÍČKY

JAK SI MOHU SESTAVIT SVOJI DÁRKOVOU KRABIČKU/BALÍČEK?

Velmi jednoduše! Běžte do naší sekce "Balíček na míru" a postupujte podle instrukcí. Nejprve vyberte krabičku, do které byste chtěli všechno vložit, pak přidávejte jednotlivé produkty. Všechno se postupně bude dávat do nákupního košíku, který nám pak odešlete v rámci objednávky. Tím, že budete mít v objednávce dárkovou krabičku poznáme, že vám to vše máme krásně zabalit a úhledně poskládat.

JAK DÁRKOVÁ KRABIČKA OD DÁRKOVCE VYPADÁ? JAKÉ JSOU ROZMĚRY KRABIČKY? Z ČEHO JE VYROBENA?

Dárková krabička je vyrobena z papírové lepenky o vyšší gramáži, aby byla schopna chránit výrobky ukrývající se uvnitř. Přes krabičku je navlečený "papírový rukávek" opět vyrobený z vyšší gramáže. Ten zaručí pěkný design krabičky a také umožní její pohodlné otevření. Krabička se otevře vysunutím kartónového dna z papírového rukávku. 
Krabička má následující rozměry: 260 délka x 200 šířka x 100 výška. Je tedy dostatečně velká na ukrytí spousty pokladů  

JAK JSOU PRODUKTY V KRABIČCE ZABALENY?

Každá krabička je vyplněna buď dřevitou vlnou a nebo papírovým materiálem, který perfektně fixuje produkty v krabičce na správném místě. Aby byl uchován moment překvapení při otevírání krabičky, je výplňový materiál doplněn hedvábným papírem, který ještě doplníme vzkazovou kartíčkou dle vašeho výběru. 

SAMOSTATNÉ PRODUKTY

JAK JSOU VŠECHNY PRODUKTY K ZAKOUPENÍ A JAKÝ JE JEJICH PŮVOD?

Naším cílem je podporovat primárně české a slovenské výrobce a vybíráme takové, jejichž produkty se nám líbí a sami bychom si je rádi koupili, když bychom sestavovali balíčky pro naše blízké. Věříme, že není důležitá jen cena a vzhled, ale také příběh, odkud jednotlivé produkty jsou a kdo je vyrobil.

JAK MI BALÍČEK ZAŠLETE?

Objednávky bez dárkové krabičky (tedy pouze jednotlivých výrobků) balíme do poštovních krabiček či obálek úměrných velikosti objednávky. Každý balíček je pečlivě vyplněn materiálem tak, aby výrobky byli chráněny před poškozením při přepravě. Jako výplňový materiál využíváme dřevitou vlnu či kusy speciální papírové výplně.  každou objednávku také doplníme děkovným vzkazem od Dárkovcova týmu. Každé jednotlivé objednávky si velmi vážíme a vaší důvěru bere velmi vážně. Zákaznický servis je pro nás jedna z velkých priorit. 
Balíček vám zašleme pomocí služby DPD nebo Zásilkovny. 

DOPRAVA

JAKÉ DOPRAVCE DÁRKOVEC VYUŽÍVÁ?

Naše balíčky je možné k vám dopravit za pomoci služby DPD Private a nebo Zásilkovny. Více informací o těchto službách a také cenách je možné najít v článku Doprava a platba.

MOHU SI ZBOŽÍ VYZVEDNOU OSOBNĚ?

Dárkovec momentálně nemá kamennou prodejnu ale pokud se rozhodneme mít naše balíčky dostupné v kamenné prodejně, rozhodně vás budeme informovat na sociálních sítích a webových stránkách.

NABÍZÍ DÁRKOVEC DOPRAVU ZDARMA PŘI URČITÉ VÝŠI OBJEDNÁVKY?

Ano, při nákupu nad 1500 Kč je doprava zdarma.

MOHU ZJISTIT, KDE SE MOJE ZÁSILKA PRÁVĚ NACHÁZÍ?

Ano, oba dopravci (DPD a Zásilkovna) umožňují sledování zásilek pomocí sledovacího kódu v jejich speciálních aplikacích:
Zde můžete sledovat zásilky, které jsou doručovány službou DPD: http://www.dpdkuryr.cz 
Zásilky zaslané pomocí služby Zásilkova můžete sledovat na: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

DOSTANU OD KURÝRA ZPRÁVU, KDY A KAM MI BUDE BALÍČEK DORUČOVAT?

Ano, obdržíte v email a obvykle také SMS či telefonát.

DOSTANU ZPRÁVU OD DÁRKOVCE, ŽE BALÍČEK PŘEDAL PŘEPRAVCI?

Ano, Dárkovcův tým vás bude informovat o předávní balíčku přepravci pomocí emailu.

ZMEŠKALI JSTE KURÝRA A BALÍČEK JSTE SI NESTIHLI PŘEVZÍT?

Kontaktujte dopravce (ideálně přímo konkrétního kurýra, který měl balíček dovézt) a dohodněte se na novém termínu.  Pro úspěšné vyřízení požadavku bude potřebovat znát sledovací kód zásilky. Telefonní kontakt na kurýra či servisní linku najdete v SMS od kurýra či v emailu s informacemi o doručování zásilky. Pokud si nevíte rady, napište nám email a sdělte nám i kontakt na konkrétního kurýra. Pokusíme se vám pomoci.

PLATBA

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?

V našem eshopu je možné platit 

  • kartou online
  • bankovním převodem
  • dobírka

 

NEDAŘÍ SE MI ZAPLATIT KARTOU ONLINE, JAK MÁM POSTUPOVAT?

Pokud vám selhala platba kartu online, budete z platební brány přesměrováni zpět na eshop. Stejnou kartou můžete zkusit zaplatit znovu či vyměnit platební kartu za jinou. Jedním z důvodů, proč online platba může selhat je, že nemáte povolenou danou kartou platit online či jste přesáhli nějaký limit. Pokud se vám platba online stále nedaří, kdykoliv můžete v eshopu zvolit jiný druh platby. 

REKLAMACE

CO KDYŽ SE MI ZAKOUPENÉ VĚCI NELÍBÍ A CHCI JE VRÁTIT? JE TO MOŽNÉ?

Ano, je. I to se může stát a my vám rádi pomůžeme. Prvním krokem je neprodleně nás informovat prostřednictvím emailu či telefonátem. Čím dříve tak učiníte od doručení zásilky, tím vše urychlíte a rádi vám vyjdeme vstříc. Zboží lze vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Lze vrátit pouze jednu položku z objednávky, ale i celou objednávku. Pokud se rozhodnete vrátit celou objednávku, je nutné vrátit také dárky, které byli do objednávky pro vás přidány. 

Zboží je nutné, v případě reklamace zaslat na následující adresu: Dr. E. Beneše 1111, Neratovice 277 11

Všechny podmínky a detaily ohledně vracení zboží máme v našich obchodních podmínkách v části VI. Odstoupení od smlouvy. Rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás na emailu: reklamace@darkovec.cz

V BALÍČKU MI CHYBÍ JEDNA POLOŽKA. CO MÁM DĚLAT?

Nejprve důkladně prohlédněte veškeré obalové materiály balíčku a také mrkněte do výplně krabice, zda-li se zboží nezatoulalo tam. Pokud i tak zboží nemůžete nalézt, neprodleně nás kontaktujte pomocí emailu (reklamaca@darkovec.cz) nebo telefonátem. Vše spolu určitě vyřešíme.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

  1. Kontaktujte nás na emailu reklamace@darkovec.cz a nezapomeňte také uvést vaše telefonní číslo a jméno uvedené na objednávce.
  2. Využijte náš reklamační list, který urychlí veškerou komunikaci a obě strany budou mít přehled o nastalé situaci. Reklamační list nám zašlete v příloze emailu a také jej vytiskněte a přidejte k vracenému zboží před jeho zasláním zpět.

 

MUSÍM HRADIT POŠTOVNÉ, POKUD ZBOŽÍ REKLAMUJI?

Jestliže je vaše reklamace oprávněná, veškeré náklady na přepravu zboží vám budou vráceny. 

CO DĚLAT, POKUD JE OBAL BALÍČKU POŠKOZENÝ PŘI PŘEDÁNÍ BALÍČKU OD PŘEPRAVCE?

Zkontrolujte si před kurýrem vaší objednávku a pokud je zboží poškozené, je nutné sepsat na místě s dopravcem zápis o škodě. Poškozenou či neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Následně nás prosím neprodleně kontaktujte. 

Zásilku je nutné nechat v původním stavu, včetně veškerých obalových materiálů a výplní. Ideálně si pořiďte fotografie.